banner
banner

هویت مفهومی هولدینگ تاپـــسر

شخصیت برند تاپــسر براساس آرکتایپ خالق تعریف شده است؛ همان خالقی که آینده را به امروز می‌آورد و تجربه‌هایی خارق العاده و تحول‎ آفرین برای فردای مشتریانش می‌سازد. «جسارت برای خلاقیت»، «تمایز در برند» و «آگاهی برای درک نیازهای امروز و آینده برندها» لازمه آفرینش این تجربه‌هاست تا جایگاه تاپــسر به‌عنوان رهبر تثبیت شود و در مسیر خلق ارزش برای پاسخ به نیازهای گوناگون مخاطبان حرکت کند.نوآوری، آینده نگری، پیشروبودن و تطابق با الگوهای نوین رفتار برندها، کلیدواژه‌هایی هستند که ما را در مسیر تعریف هویت تاپسر هدایت کرده‌اند.