آرکتایپ
تاپسر با ارکتایپ حاکم بیش از هر چیزی به امنیت و ثبات، قدرت و اقتدار، انحصار و کنترل، رهبری و بهترین بودن اهمیت می دهند. حاکم معتقد به کنترل کردن، برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج است. تاپسر معمولاً به دنبال ایجاد تأثیر و کنترل و تمایز در بازار و صنعت خود است.
پیکره
نام تاپـــسر به مشارکت برای توسعه منابع با میزان بالا اشاره دارد که این امر باعث ارزش آفرینی در زنجیره تامین میشود. او این تداعیات را با رویکردی مدرن و مبتنی بر تحولآفرینی بازتعریف میکند و پیکره خود را روی این رویکرد تازه، استوار میسازد.
فرهنگ
در فرهنگ تاپسر به مجموعه ها و نحوه ی مدیریت آنها با توجه به چشم انداز و اهداف کلان که تاکید بر حفظ کرامت و ارزش مشتریان با تولید کالا ها و خدمات باکیفیت ، آزادی عمل داده می شود تا هر مجموعه بتواند بطور آزادانه در راستای تحقق اهداف منحصر به فرد و خدمت به جامعه هدف خود گام های استوار بردارد.
رابطه
رابطه تاپـــسر با مشتریانش یک رابطه اعتمادآفرین است؛ رابطهای بلندمدت که خلق موقعیتی برد-برد، محور تداوم آن بهحساب میآید و سفرساز و مسافر هر دو برای تداوم آن مشتاق هستند.
خودانگاره
مشتریان تاپـــسر خود را این گونه توصیف میکنند: «من برنده، متمایز و ارزشمند هستم؛ چون بالاترین کیفیت کالا و خدمات را از منبعی معتبر و متخصص میگیرم که همواره برای نیازهای من راهکار خلق میکند.»
بازتابش جامعه از مخاطبان ما
جامعه، مشتریان تاپـــسر را افرادی توصیف میکند که بهروز و مدرن زندگی میکنند و با انتخابهایی نکتهبینانه و هوشمند برای خود ارزش میسازند؛
افرادی که «کیفیت» محور انتخاب آنهاست.